Cand avem nevoie de un service, fie ca e vorba de reparatii telefoane, calculatoare, televizoare sau diverse electrocasnice, sunt cateva aspecte la care merita sa deschidem ochii pentru a evita din timp problemele care pot aparea prin alegera unui service neprofesionist. Sa vedem despre ce este vorba:
Verificati garantia
Garantii oferite – Un furnizor de servicii de reparatii ar trebui sa ofere o garantie dupa rezolvarea problemelor. O perioada lunga de garantie reprezinta faptul ca au incredere in munca lor. Componentele noi vin intotdeauna cu o garantie. Dar trebuie sa va asigurati ca firma de reparatii va oferi o garantie si pentru manopera facuta.
Serviciu mobil sau service
La fata locului – Poate doriti ca tehnicianul sa vina la dumneavoastra acasa. Daca este asa trebuie sa verificati daca firma respectiva ofera acest serviciu. Unele companii percep costuri suplimentare pentru deplasarea la domiciliu.
Timp de solutionare
Timp de reparatie – Este posibil ca aparatul dumneavoastra sa ramana in atelier pentru o saptamana sau doua? Cei mai multi dintre noi ne bazam pe aceste aparate, si ne este destul de greu fara ele pentru o zi sau doua. Service-ul pe loc este ideal, cu toate acestea este dificil sa rezolve problemele grave si poate necesita un cost suplimenta. Asadar, cititi din nou informatiile detaliate pentru acele firme care ofera service pe loc. In general trebuie sa va asteptati la ceva intre 1 si 3 zile in functie de complexitatea problemei.
Dimensiunea afacerii
Companiile mari – Intreprinderile mari nu sunt intotdeauna cea mai buna solutie, deoarece dimensiunea nu inseamna neaparat calitate. Deseori companiile de reparatii din zona in care locuiti va ofera un timp de raspuns mai bun si probabil preturi mai competitive.
Utilizati motoarele de cautare
Cautati pe Google – Google afiseaza atat companiile de reparatii mari, cat si pe cele mici. Vizitand fiecare website puteti obtine o multime de informatii valoroase care va vor ajuta sa luati decizia potrivita.
Vorbiti cu tehnicianul
Vorbiti cu tehnicianul – acest lucru este mai usor de facut in cazul companiilor de reparatii mai mici, deoarece puteti vorbi direct cu persoana care se va ocupa de aparatul dumneavoastra. Prin cateva intrebari simple ar trebui sa puteti determina rapid nivelul de expertiza, si sa obtineti pretul estimativ sau durata reparatiei.